I. OPIS FORMY WYKONANIA USŁUGI:
Decyzja administracyjna
II. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB ICH KOPII NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA USŁUGI:
Wniosek zainteresowanego powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o zgodę
- określenie lokalizacji obiektu lub urządzenia
Do wniosku należy załączyć:
- plan sytuacyjny w skali 1:1.000 lub 1:500 lub projekt budowlany
- warunki inwestorów sieci i infrastruktury technicznej
III. RODZAJ I WYSOKOŚĆ OPŁAT ZWIĄZANYCH Z WYKONANIEM USŁUGI:
Nie dotyczy
IV. MAKSYMALNY TERMIN WYKONANIA USŁUGI:
30dni
V. OPIS TRYBU ODWOŁAWCZEGO:
Odwołanie wnosi się do organu II instancji (Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Nowym Sączu) za pośrednictwem MZD
w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
VI. IMIONA, NAZWISKA I STANOWISKA OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGĘ:
inż. Michał Rapacz – Starszy Specjalista ds. Administracji Drogowej wew.151/ e-mail: mrapacz@mzd.nowysacz.pl
VII. PODSTAWA PRAWNA WYKONYWANIA USŁUGI:
Art.39 ust.3 i 3a ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. 2020, poz. 470)
Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację urządzeń i infrastruktury technicznej w pasie drogowym lub liniach rozgraniczających na podstawie art. 39 ust. 3 i ust. 3a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych