I. OPIS FORMY WYKONANIA USŁUGI:
Wystosowanie wniosku do Wojewody Małopolskiego o stwierdzenie w drodze decyzji nabycia wnioskowanego terenu na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.
II. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB ICH KOPII NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA USŁUGI:
Wniosek zawierający mapę z zaznaczeniem nieruchomości zajętej pod drogę publiczną i aktualny na dzień 31.12.1998r., dowód własności nieruchomości zajętej pod drogę publiczną – odpis księgi wieczystej.
III. RODZAJ I WYSOKOŚĆ OPŁAT ZWIĄZANYCH Z WYKONANIEM USŁUGI:
Brak opłat
IV. INFORMACJA NT. WYMAGANEJ AKTUALNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ:
Dokument potwierdzający własność gruntu zajętego pod drogę na dzień 31.12.1998 r.
V. INFORMACJA NT. SPOSOBU ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
W formie pisemnie bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg, drogą pocztową, elektronicznie ePUAP lub Biurze Obsługi Mieszkańców
VI. MAKSYMALNY TERMIN WYKONANIA USŁUGI:
Zależny od możliwości finansowych MZD w danym roku budżetowym
VII. IMIONA, NAZWISKA I STANOWISKA OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGĘ:
mgr inż. Daniel Kosiński – Kierownik Działu Administracji Drogowej wew. 152 e-mail: dkosinski@mzd.nowysacz.pl
Usługi geodezyjne: podziały działek – zlecanie zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r .Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) uprawnionym firmom geodezyjnym
VIII PODSTAWA PRAWNA WYKONYWANIA USŁUGI:
Ustawa z 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r.
Nr 133., poz. 872 z późn. zm.) – art.73 ust.2
IX INFORMACJA NT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Uwaga! Patrz właściwy załącznik do Karty Informacyjnej Usługi – ogólna klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych.