I OPIS FORMY WYKONANIA USŁUGI:
Pismo.
II PODSTAWA PRAWNA WYKONYWANIA USŁUGI:
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 470)
III WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB ICH KOPII NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA USŁUGI:
Wniosek zainteresowanego powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o zgodę
- określenie lokalizacji obiektu lub urządzenia
Do wniosku należy załączyć:
- szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1.000 lub 1:500 (aktualny podkład geodezyjny)
IV RODZAJ I WYSOKOŚĆ OPŁAT ZWIĄZANYCH Z WYKONANIEM USŁUGI:
BRAK
V MAKSYMALNY TERMIN WYKONANIA USŁUGI:
30dni
VI OPIS TRYBU ODWOŁAWCZEGO:
Nie dotyczy
VII IMIONA, NAZWISKA I STANOWISKA OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGĘ:
inż. Katarzyna Stanek – Miłkowska – Starszy Specjalista ds. Ewidencji Dróg i Mostów