Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu

Jednostka Organizacyjna Miasta Nowego Sącza

Menu

Forma wykonania usługi:
Pisemna informacja o sposobie załatwienia wniosku.

Podstawa prawna wykonania usługi:
Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych ( Dz.U. z 2018 r. poz.2068 z późn. zm.); Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( tj. Dz.U.z 2017r. poz. 784).

Wymagane dokumenty do wykonania usługi:
Pisemny wniosek

Opłaty związane z wykonanie usługi:
Brak

Maksymalny termin wykonania usługi:
Do 30 dni

Tryb odwoławczy:
Prawo do składania skargi na działania zarządzającego ruchem do organu nadzorującego zarządzanie ruchem – Wojewody Małopolskiego.

Osoby wykonujące usługę:

  1.  mgr inż. Elżbieta Szymańska – Kierownik Działu Inwestycji i Remontów – tel. wew. 191,
  2.  mgr inż. Roman Szewczyk – Stanowisko ds. Utrzymania Dróg – tel. wew. 193,
  3.  inż. Dawid Kroczek – Stanowisko ds. Inwestycji i Oznakowania Dróg – tel. wew. 192,
  4.  inż. Bogdan Stolarczyk – Stanowisko ds. Inwestycji i Nadzoru – tel. wew. 194,
  5. mgr inż. Kamil Józefowski – Stanowisko ds. Mostów – tel. wew. 194.
MZD-A-2: Inżynieria ruchu – rozpatrywanie wniosków
Przewiń na górę