Forma wykonania usługi:
Zaświadczenie
Podstawa prawna wykonania usługi:
Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1693)
Wymagane dokumenty do wykonania usługi:
-
Wniosek zainteresowanego powinien zawierać:
-
imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o opinię
-
określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu
-
-
Do wniosku należy załączyć:
-
- szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 (aktualny podkład geodezyjny),
- kopia aktualnej mapy ewidencyjnej wraz z klauzulami – skala 1:500 lub zgodnie z zasobami
- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej – nie dotyczy budownictwa mieszkaniowego.
- Pełnomocnictwo w sytuacji składania wniosku przez pełnomocnika.
- Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo w sprawie – odpowiednio.
-
Opłaty związane z wykonanie usługi:
Oświadczenie wydawane jest w trybie zaświadczenia o którym mówi art.217 §2 pkt.1 kpa, za które pobierana jest opłata w wysokości 17 zł. Nie podlega jednak opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia w sprawie budownictwa mieszkaniowego.
Maksymalny termin wykonania usługi:
Do 7 dni
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do organu II instancji (Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Nowym Sączu) za pośrednictwem MZD w terminie 7 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Osoby wykonujące usługę:
- inż. Michał Rapacz – Główny Specjalista ds. Administracji Drogowej
- mgr Kinga Pędzich – Referent ds. Ewidencji Dróg i Mostów
- inż. Katarzyna Stanek-Miłkowska – Starszy Specjalista ds. Ewidencji Dróg i Mostów
Wniosek o wydanie oświadczenia o możliwości połączenia działki z drogą publiczną