Forma wykonania usługi:
Decyzja administracyjna.
Podstawa prawna wykonania usługi:
Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1693), – art. 43 ust. 1 i ust. 2
Uchwały Rady Miasta Nowego Sącza w sprawie uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Nowego Sącza.
Wymagane dokumenty do wykonania usługi:
- Wniosek zainteresowanego powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o zgodę
- określenie lokalizacji obiektu lub urządzenia
- Do wniosku należy załączyć:
- plan sytuacyjny w skali 1:1.000 lub 1:500 lub projekt budowlany .
Opłaty związane z wykonaniem usługi:
Bez opłat
Maksymalny termin wykonania usługi:
30 dni
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy
Osoby wykonujące usługę:
- inż. Michał Rapacz – Główny Specjalista ds. Administracji Drogowej
- mgr Kinga Pędzich – Referent ds. Ewidencji Dróg i Mostów
- inż. Katarzyna Stanek-Miłkowska – Starszy Specjalista ds. Ewidencji Dróg i Mostów
MZD-A-14: Wydawanie zezwolenia na usytuowanie obiektów budowlanych przy drodze oraz wyznaczanie linii ogrodzenia